• img1
  • img2
  • img3
  • img5
  • img4

Ιστορία του Σχολείου μας

Το Γυμνάσιο Παναγίας Θεοσκέπαστης βρίσκεται στην περιοχή Τάφοι των Βασιλέων στην Πάφο. Λειτούργησε για πρώτη φορά, κατά τη σχολική χρονιά 2002-2003. Τη συγκεκριμένη χρονιά φοιτούσαν στο σχολείο μας 227 μαθητές κι απασχολούνταν 26  καθηγητές. Διευθυντής τότε, ήταν ο κος. Παναγιώτης Χαραλαμπίδης. Τα εγκαίνια του σχολείου διετέλεσε στις 20/04/2002 ο τότε Υπουργός Παιδείας και Πολιτισμού της Κύπρου, κ. Ουράνιος Ιωαννίδης.

Σήμερα το σχολείο μας έχει 273 μαθητές, και το εκπαιδευτικό προσωπικό απαρτίζεται από 46 άτομα. Διευθυντής είναι ο Δρ. Γεωργίου Γεώργιος. Οι μαθητές χωρίζονται σε 13 τμήματα (6 τμήματα της Α΄ τάξης, 5 της  Β΄ και 4 της Γ΄).

Το σχολείο μας ανήκει στο πρόγραμμα Ζώνης Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας (Ζ.Ε.Π) του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού, Κύπρου. Μέσα από αυτό το πρόγραμμα διοργανώνονται διάφορες εκδηλώσεις και εκπαιδευτικές εκδρομές για τους μαθητές.


Τι είναι οι ΖΕΠ

Οι Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας (ΖΕΠ) είναι ένας νέος θεσμός που εφαρμόζεται φέτος για δευτέρη χρονιά στην κυπριακή εκπαίδευση και εντάσσεται στο πλαίσιο του προτεινόμενου από την (Μ.Ο.Ε.Π.Α.Σ.Ε) , «Σχεδίου Εκπαιδευτικής Μεταρρύθμισης για την επιτυχία όλων των Παιδιών ». Σύμφωνα με το σχέδιο αυτό η καινοτομία των Ζωνών Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας εκπορεύεται από τη  θετική διάκριση η οποία συνίσταται στην άνιση μεταχείριση των ανισοτήτων με βάση τις ανάγκες προτεραιότητας των παιδιών. Είναι πλέον γενικά αποδεκτό πως το σχολείο δεν πρέπει να λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο αν θέλει να προσφέρει ίσες ευκαιρίες σε όλους (Ευρωπαϊκή Ένωση, 1985).

Η δημιουργία Ζωνών Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας (ΖΕΠ) αποτελεί από τις αρχές του 1980 στρατηγική επιλογή των κρατών της Μεγάλης Βρετανίας και της Γαλλίας. Ο θεσμός ήδη έχει να επιδείξει ενθαρρυντικά αποτελέσματα στις χώρες αυτές στον τομέα της πρόληψης και αντιμετώπισης της σχολικής αποτυχίας και του λειτουργικού αναλφαβητισμού καθώς και στην πρόληψη της βίας, της παραβατικότητας και της χρήσης νόμιμων και παράνομων ουσιών. Ο θεσμός επίσης έχει αποδειχθεί επιτυχής στη βελτίωση της σχολικής επίδοσης και στη μείωση του σκασιαρχείου.